Galego
Castellano
Galego
Castellano
Buscar
INICIO
Consellería e SERGAS
Temas
É-Saúde
Tecnoloxía
A nosa organización
Asistencia sanitaria
Bioética
Doazón e Transplantes
Docencia e Formación
Hospital 2050 - Innova Saúde
Humanización
Investigación e Innovación
Recursos Económicos
Recursos Humanos
Saúde laboral
Saúde pública
Sociosanitario
Tarxeta sanitaria
Transparencia e Goberno Aberto
Violencia de xénero
Sostibilidade
Colectivos
Cidadanía
Profesionais
Empresas e Provedores
Interésame
Preciso atención médica primaria
Preciso atención médica especializada
Quero coidar da miña saúde
Teño un fillo/a pequeno/a
Vou ter un fillo/a
Estou investigando
Quero realizar unha consulta e/ou trámite relacionado ca miña saúde
Preciso realizar un trámite relacionado coa miña tarxeta sanitaria
Quero cambiar de médico
Quero ser doante
Preciso unha doazón
Son un traballador/a do Sergas
Son un provedor/a do Sergas
Quero previr unha enfermidade ou accidente no meu lugar de traballo
e-Servizos
Transparencia e goberno aberto
Buscar
Temas
Hospital 2050 - Innova Saúde
Avaliación e resultados
Avaliación de proxectos e resultados
H2050
Solucións innovadoras CPI
INSIS (InnovaSIS - Sistema Integral de Xestión de pacientes)
INSIS (InnovaSIS - Sistema Integral de Xestión de pacientes)
Escoitar
Trátase dun sistema integral de xestión de pacientes para substituír os sistemas actuais de xestión de pacientes nos ámbitos de atención primaria e atención hospitalaria, agrupando funcionalidades de xestión dispersas por outros sistemas corporativos. As súas funcionalidades principais son:
Implementación do modelo funcional de Xestión de Procesos e dos modelos organizativos de Áreas de Xestión Clínica e de Estruturas Organizativas de Xestión Integrada.
Proporcionar a pacientes e profesionais a información e mecanismos necesarios para o seguimento do proceso asistencial, garantindo a accesibilidade e a continuidade asistencial e apoiando a xestión eficiente dos recursos dispoñibles.
Ficheiro Mestre de Pacientes.
Xestor de Oferta: Información sobre os recursos físicos, funcionais e organizativos de toda a rede xunto coa descrición dos servizos que presta a organización e as relacións que se establezan con respecto ás unidades e aos profesionais que deben prestar devanditos servizos.
Xestor de Demanda: rexistro e xestión das peticións de asistencia que requiran ordenación, planificación ou programación.
Xestor de Planificación: xestión da capacidade asistencial con módulos específicos para xestión de asignacións e para programación das actividades previamente rexistradas no Xestor de Demanda.
Xestor de Procesos Asistenciais: Definición dos procesos e protocolos asociados.
Xestor de Actividade: Soporte ao rexistro da actividade nos distintos escenarios de atención da organización.
Xestor de Procesos de Soporte: definición dos proceso operativos e todos os fluxos de traballo que regulan a xestión de actividade da organización.
O piloto levou a cabo na EOXI de Ourense, Verín e o Barco de Valdeorras.
Imprimir
Converter a PDF
Enviar por email
Compartir
Información detallada e vídeo do proxecto
Novo HIS 2050. Sistema Integral de Xestión de Pacientes