Pertinencia

Pertinencia

A pertinencia da formación que se quere desenvolver é o que lle dá sentido e xustifica a súa realización, e por tanto, debe estar relacionada cos problemas e necesidades de saúde da poboación e as competencias dos profesionais aos que se lles oferta.
 
A formación continuada trata de manter e mellorar as competencias dos profesionais sanitarios, para que estes á súa vez, poidan intervir dunha forma máis eficiente no desempeño profesional no seu posto de traballo, e conseguir un impacto positivo sobre os problemas e necesidades de saúde da comunidade á que serven.
 
Trátase por tanto de xustificar, por unha banda, a que problema ou necesidade de formación trátase de responder, e doutra banda, por que se oferta ao colectivo profesional en cuestión e os beneficios esperables que a formación pode xerar respecto ao problema identificado.
Pódense utilizar argumentos de tipo epidemiolóxico, de custo beneficio, demandas sociais, programas sanitarios, volume de actividades realizadas, normativa reguladora, éticos, novidades tecnolóxicas, evidencias científicas, consensos, protocolos vixentes, plans de formación
A argumentación baseada en información de calidade, o máis actualizada posible e contrastable, é valorada positivamente.
 
Cite e describa as fontes de onde xurdiu ou o método utilizado para a detección da necesidade de organizar e ofertar a formación que se quere acreditar, tales como avaliación do desempeño, avaliación de competencias, memorias, artigos, estudos, enquisas, boletíns, lexislación, plan de formación das Entidades, actas de reunións onde se decida a formación...
O detalle das fontes ou métodos utilizados valórase positivamente cando permite corroborar que deles nace a necesidade formativa expresada.
 
Cando a formación ofértase a colectivos diferentes, é importante deixar claro que o seu nivel de formación e competencias son adecuadas para alcanzar e aproveitar a aprendizaxe pretendida.
 
Na descrición dos beneficios esperados coa formación, valórase a presenza de indicadores que permitan avaliar o beneficio en termos de resultados de saúde, mellora da atención, rapidez de resposta.
 
 
É o apartado máis valioso; a media das cualificacións dos evaluadores neste caso, multiplícase polo factor de ponderación 2