Os motivos están regulados na normativa vixente e son os seguintes:
◾O paciente en lista de espera é programado e intervido polo motivo indicado (demanda satisfeita programada no hospital).
◾O paciente, antes de ser programado, acode a urxencias e é atendido polo mesmo proceso polo que estaba en espera (demanda satisfeita urxente no hospital).
◾Un facultativo, a través dun informe médico, establece unha contraindicación permanente ou que non se necesita o tratamento que motivou a súa inclusión (excluído por orde facultativa).
◾O paciente co que se establece contacto indica que, a pesar de non resolver o problema e non ter indicación médica en contra, non está interesado en someterse ao proceso cirúrxico, de acordo co exemplar para o paciente da folla de inclusión no Rexistro de pacientes en espera cirúrxica (renuncia voluntaria).
◾Falecemento do paciente durante a espera (éxitus).
◾Non se pode contactar co paciente aplicando o protocolo de localización, consistente en realizar chamadas telefónicas no prazo de 48 horas e unha carta certificada con xustificante de recepción, na que se establece un prazo de 7 días para que o paciente póñase en contacto co centro (paciente non localizado).
◾O paciente resolve o seu problema por iniciativa propia noutros centros (demanda satisfeita por outros medios).
◾Estableceuse contacto co paciente e programouse a actuación para unha data determinada. Dáse un prazo de 7 días no que o paciente non se poñen en contacto co centro ou a causa pola que non acudiu non é xustificada (o paciente non acode á cita).
◾O paciente aceptou a derivación a un centro concertado e é atendido en leste polo mesmo proceso polo que estaba en espera (demanda satisfeita nun centro concertado).
◾O paciente aceptou a derivación a outro centro do Servizo Galego de Saúde e foi incluído no Rexistro de pacientes en espera cirúrxica do centro de destino polo mesmo proceso polo que estaba en espera (inclusión noutro centro do Servizo Galego de Saúde).